O bir kuş, o bir uçak, hayır o Superman!

Wordpress (vördpires)'de bulunma amacımı tam olarak kavrayabilmiş bir birey değilim. Blogger'cığım kapanmıştı, o zaman gaza gelip bütün yazılarımı aktardım oraya. Hakkını yememem lazım yine de; bılogır yok olduğunda kendimi, kendisinin kollarına teslim edebilmişim rahatça. http://sayinbayan.wordpress.com/

O bir kuş, o bir uçak, hayır o Superman!
Birkaç gündür çok (soğuk alınganlığı) hastayım. Ancak bu mikrobik şeytana rağmen normal insan yaşantımdan ödün vermiyorum. (Akşam tiyatroya gideceğim mesela, dün kursum vardı ve örnekler çoğaltılabilir...) Sesim borazan feat. travesti gibi çıkıyor, iyi ki ses kaydı falan yapmıyorum bu aralar. Yapsam, nasıl bir sayın bayan ulan bu, şeklinde eleştiriler alacağımdan adım gibi eminim. İyileşince "oldu bitti maşallah" partisi vereceğim, öksür aksır bir yere kadar çünkü.

Ne ise. Travesti demişken, vardığım bir kanıyı ortaya koymak niyetindeyim. Onlar, sanki zombi - vampir kırmasıymışlar ve her daim Galatasaray'a yenilen Fener taraftarı gibi sinirliymiş gibiler. Her insan gibi ben de biraz korkup çekiniyorum. Ama onlar da haklı.

Bu tam Superman'e göre bir iş!
Tahmin ettiğim herşey doğru çıkmak zorunda mı? Orlardan birinin "evet abdal" dediğini duyar gibiyim. Her yönden geçmiş olsun herşey, falan.
Ay em (a) supır görl.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak