İsmini gugılda görmek

Taa 17 yaşımdayken gugıl'da çıkmıştım. Neydi öyle, inanılmaz süper bir şeydi!
Ananem dedem kim varsa gugıl'ı pek bilmeyen, anlatmıştım böyleyken böyle ve bu şahane. Ben artık resmen ünlüydüm.

Az evvel de bloğumun ismini, bilindiği üzere "Aklıma Taktıklarım"ı arattım. Gugıl Bey şöyle lütfediyor:
Bunu mu demek istediniz? aklıma baktıklarım
Hayır çikolatam, onu demek istemedim.

Zaten şimdilerde gugıl'a çıkmayan yok.
Eskiden her şey daha heyecanlıydı di mi?


hıhı.

Geçenlerde Bimeks'ten bir şey alıyordum. Çalışanlardan biri "Çalışıyor musunuz, yoksa okuyor musunuz?" sorusunu sordu bana. Aslında ikisini de yapıyordum, şey çalışıyorum, dedim. Nerede falan filandan sonra... aaa ben de fotoğraf çekiyorum, adımı gugıl'da arat bulursun hatta, dedi. "Hangi sitede yayınlıyorsun fotoğraflarını?" dedim. Israrla "sen gugıl'a yaz, ilk çıkan benim" dedi.
Peki yazarım, diye geçiştirdiysem de eve gitmeden aklımda kalan adı değil soyadıydı. Yani sana verdiğim sözümü tutamadım sevgili Sucu soyisimli Bimeks çalışanı. (:()

Yorumlar

eloise vera dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Uyku Sersemi dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
eloise vera dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Uyku Sersemi dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak