Nihâvend makamı

Avuç dolusu ilaçlarım ve ben.
Su katmadan yutarken, sürtünme kuvvetinin şiddetini keşfediyorum. Nerede o eski kaygan boğazlar?
Çok konuştuk.
Hepimiz kuruduk.
Belki de gece ağzımız açık uyuduk.

Sen kimsin?
Arabaların alarmları var. Kimse kimseye güvenmiyor. Bağırmaya hazır ses tellerimiz, oruçlu ağızlardan küfürler yükseliyor.
Durup dururken, durup bakıyorum onlara. Kendimi atasım geliyor. Attığım yerde yine varlar ama.
Issız bir adaya düşmek isterdim yanıma üç şey almadan.
Hava soğuyor, bazen de çok sıcak di mi? Dünya bizi istemiyor.
Zaten artık kimse ıssız adaya da düşmüyor. Issız adalar, ıssızlıklarını istiyorlar tekrar.

İnsanlar, siz susmasanız da ben sizi elbet bir gün duymayacağım.














Kaderim bu, böyle yazılmış yazım
Hiç kimsenin aşkında yoktur gözüm
Bir yalnızlık şarkısı söyler sazım
Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak