Çorbayı kaşıkla içmek

"Lütfen bekleyiniz! Lütfee... Şimdi karşıya geçebilirsiniz."
Ne kadar kolay,
bütün yapmam gereken
zeki ve parlak olmak.

Geri zekalı olmasaydım
onlar gibi
olabilirdim:

Her yerdeki
hünerli ve başarılı
sihirli insanlar gibi!

Dinliyorum: Vienna Teng - I don't feel so well
Okuyorum: Charles Bukowski - Gece çılgın ayak sesleriyle yırtıldı
İçiyorum: Ezogelin çorbası


Ha evet, ne diyordum, çorbayı kaşıkla içmek, zaman kaybı; tıpkı bir cümleye 4 virgül ve 1 noktalı virgül yerleştirmek gibi. Bir kaşık iki kaşık, hayır yapamayacağım, nerede benim kupam!?
(ofiste talihsiz serüvenler dizisi)

* Taksim Meydanı'ndaki Beyoğlu Belediye Başkanı beyefendisine çizdikleri Dali bıyığını gördüğümde gülme krizime engel olamadım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak