Falı fallanmak

Şu hayatta isminin İmdat ya da Yeter olmasından daha kötü bir şey olabilir mi? Doğduğu anda kirlenen insan bedeninin, ileriki zamanlarda eziyet çekmesini garantilemek adına birbirinden muhteşem ve yaratıcı ebeveynlerin bir şakası mıdır bu? Yoksa kaderin mi bir oyunu mudur, bilinmez. Dişi versiyonu için Döndü şeklinde özetleyebileceğim bu şahane isimlerin sahiplerini kesinlikle ezmemekle beraber, bu isimleri hala nüfuslarında, bilumum kartvizitlerinde taşıyıp halk içine karıştıkları için kendilerine aşığım.

Bahsetmek istediğim bir konu daha var…


Yılların eskitemediği sakız markası FALIMseverlerden biriyim ben de. Çiğnemekten yorulsam da, çenemin hafiften yerinden oynadığını hissetsem de, Vivident küp sakızların yanında, çantamda hep bulundurduğum şeylerden biridir falım.
Yıllardan beri ilk defa gugıl’a Falım yazıp arattırdım. İlk karşıma çıkan, tahmin edildiği üzere http://www.falim.com.tr/ web aleminde yer alan sitesiydi. Üyelik sistemi mevcut, ancak üye olunduğunda farklı bir şeyler yapıldığını sanmıyorum. Zira site çok kısıtlı.

Her Falım’ı elimize alışımızda, önce sakızı ağza atar, sonra falı okumaya koyuluruz di mi? Peki ya o falları kim yazıyor!
Bunu sorgulayışım geçenlerde karşılaştığım hani nerlerde falla bağlantılı olabilir.




1763 No’lu oh yea fal:

Bu kısmet sevgisine sadık
Tertemiz çocuk alnı açık
Gece yağmur cama vururken
Yalnız kalmayacaksın artık



Falım'a güveniyor, çıkmasını ümit ediyorum.

Kimlerin yazdığı sorusuna sitesinde de cevap bulamazken ben, free lance olarak fal yazma eğilimindeyim. Küçükken yazardım zaten, mani defterim falan vardı.
Mani… isme bak. Neyse, Yeter’den iyidir. Kusura bakma Yeter!

İşte böyle de bir anım var sevgili takipçi.

Yorumlar

Buro dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Uyku Sersemi dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!