Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Aynı diş fırçası ve aynı mekanik hareketler. Aklını ise bilemiyoruz ama onda da bir farklılık belirtisi yok ki aynadan her zamanki ifade yansıyor.


“Yokluğunu bilerek ve hissederek varlığını umdu. İyi yolculuklar dileyip arkasında bıraktığı anılar artık bir film şeridi bile değildi. Du’lu ve Di’li geçmiş zamanlarından medet umarken, tekrar, geleceğinin ne kadar planlı olduğunu fark etti. Bir olasılıktan söz etmek imkansız olsa da, gerçekler, gözle görülemeyenlerle bir değildi. Durulmuşken süt liman, yine, yeni baştan kendini Elm Street’te hissetmeye başladı.
Köprünün en yüksek tepesinin müdavimi o. Genelde yere bakan kısımda tepinir kendi kendine. Her şeyi umursarcasına kopar her şeyden. Şey’in her ya da bir ile kullanıldığında tamamen anlam değiştirdiğini düşünür. Kendine gelmesinin yoksa gidecek kimsesinin olmadığını bilir. Yine de yapar yapacağını. Sonlarında hep kendine gitse de, önce hep başka başka kapılar aralanır, yüzü başka ışıklarla aydınlanır. SON diyemeden bitirdiği hikayeler fazla tanıdık gelir.”

---
... bu matematik bizi kandırıyor hocam! Eskilere dönüş. Tapon müzik ve çatallı sesi ile Feridun Düzağaç.

Profile Views'ü 2.400 görünce havaya girip yorumları tüm insanlığa açtım. Ayrıca MSN Messenger'da kendimi kendime eklediğim yetmezmiş gibi Blogspot'ta da kendimi izlediklerime ekledim. I love myself.
Şöyle arada blog'ları geziyorum da yaş ortalaması 18 civarı. Herkes birbirinin "kankası", seni izleyeni sen de izlemek zorundasın gibi durumlar var. Ana sayfalardan şu beni izliyor duyuruları falan. Şimdi reklamlar... Zaten bıkmışım usanmışım böyle şeylerden o yüzden fazlaca itici (layk evriting) geldi bana.
Cümlemi şöyle bitireyim, noolur: "...diye düşünüyorum ben açıkçasını söylemek gerekirse."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ay çok pis!

Falı fallanmak