Spamistan

Aaa çok ilginç. "Turkcall." diye bir yerden sms geldi, tebrik ediyorlar beni 800 TL indirimli check up + (aynen böyle, artı) danışmanlık hizmeti kazanmışım. Ama nereden olduğu belli değil bu hizmetlerin. Ayrıca bilgilerimi güncellemek için bilmemkaç no'lu telefonu aramalıymışım. Hey, nereden buldunuz telefon numaramı! Bulgaristan'dan gelen cevapsız çağrılar yetmiyor bir de siz sms atın canım. Hakkatten atın.

Bir de geçenlerde arkadaşımla konuşuyoruz. "Yaa" dedi, "Nedir bu çektiğim msn'den?". Her gün crazy'den badboy'a kadar uzanan bir yelpazede değişik kişilerin msnini süslemeye başlamış, gına gelmiş haliyle. Yaş aralıkları mütemadiyen 13/17 arası değişen bu çılgın kötü çocuklar nereden bulmuş olmalılar ki bu tap sikrıt adresi?

Birileri var, birileri var, spamlar için çalışan birileri var.

---
Bu aralar en çok,

Dinliyorum: Jeff Buckley / So Real
Okuyorum: Sylvia Plath / Üç Kadın (İkinci ses kalp ben falan.)
İzliyorum: Fringe
İçiyorum: Kahve

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak