Açık kalp ameliyatı

...
Herkes birbirine fazla narkoz versin lütfen
Rica ederim zorluk çıkarmayın baltaya
Korkuluklara saygılı olun mesela,

Tırmanmayın direklere

Neye yarar bu;

Neye yarar ısıtmak dün ölen bir kadavrayı
Mor bir aşk uğruna

Açık bırakıp bu kalbi ameliyat masasında
Resim yapmalı, deli gibi resim yapmalı
Kayıp bir turuncu kokusu var havada


-
Altay Öktem


Nedense, zamanında kitaplarını delice arayıp bulamadım. Geçenlerde ideefixe'ten yaptığım hayvansı siparişimde yine gözden kaçırdığımı büyük üzüntü dalgası eşliğinde farkettim. Enkoyu 'daki yazılarıyla yetinmek zorunda olduğum biri, şimdilik. Dersiniz ki, niye karakalem alıp okumuyorsun? Bilmiyorum, alışamadım derim ben de.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak