Bir nefes iki nefes

Bir şeyler yazayım da konusu ne olsun diye düşünürken damdan düşer gibi karşıma çıkan laflarına laflar hazırlarken buldum kendimi.
İnsanlar gerizekalı olabilirler. Zeki nüfus kadar onların varlığı da olağan karşılanmalı.
Ancak bir gerizekalı aklı başında gibi davranmak niyetindeyse karşısındaki insana dünyanın tüm sabrını dilenebilirim. Bana da biri bu sabrı bulup getirirse sevinirim, havalara uçarım.

Daha ne kadar gözlerime boş boş bakıp, bana, “biliyorum” havaları taslayacak gerçekten kestiremiyorum.
Anladım ki, daha öncelerde hiç hoşlanmadığım biriyle vakit geçirmek zorunda kalmamışım. Öyle sanmışım ancak yanılmışım.
Kustum resmen. Domateslerden Türkiye haritası çıkabilir. En iyisi ben derin derin nefes alıp ağaçlara ve gökyüzüne bakayım.
Tırstım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak