Duman

İstanbul'un elektrik direkleri güvercinler için yapılmış sanki. En sevdikleri şey elektrik tellerine kurulup dedikodu eşliğinde sulu kaka yapmak.
Kumrular öyle mi? Onlar cooldurlar ve genelde iki kişi takılırlar. Kahverengi tonlarındaki kıyafetleriyle klaslıkta da sınır tanımazlar. Ama ses tonları konusunda aynı pohpohlamayla devam edemeyeceğim sözlerime. Gugulu da gugulu... Gözlerindeki manasızlık da cabası.
Neyse yine de yere tünemiş yemek yiyen, bir şeyler karıştıran bir kuş türü gördüğümde dümdüz yürümem. Yolumu değiştiririm ki benden ürkmesin, işine devam etsin. Diğer tüm sokak hayvanları için de geçerli bu saygıda kusursuzluğum. Ancak asla insanlar için değil, değil işte!
Merhaba, ben Panter Leyla.

Kimseyi duymadım, canımı sıkmadım, fikrini sormadım ben.

Kedi ve köpeklere duman ismi konulması yasaklansın.

Yorumlar

Buro dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak