Böyle

Sessizlik mi geceye çöktü, yoksa gece mi sessizliğe çöktü anlamadım. Ortak çalışıyorlar ve ortak yolla ruhumu yolsuzluğa itiyorlar. Ruhum felç geçiriyor, oynatamıyorum hiç bir eklemimi. Eklem yerlerim hata veriyor, mavi ekran sallıyor beyaz bayrak kıvamında. Sonra endikasyonları yazılmamış bir ilacı içiyorum, kendimi fare yerine koyarak. Ya da insansı yerine fareyi koyarak. Felçli midir farelerin ruhu? Cevabı bulamadım, evet. Fare kadar aklım yok.Sabitken, duruyorken, hareketsizken dans ediyorum. Sallantılar ard arda basıyor bedenimi. Aslında "dans" demek sallantımı yüceltti, büyüttü, ruhunu okşattı. Eğer sağlam bir ruhu varsa tabi. Ne diyordum, evet sallanıyorum durup dururken. Yok hayır, oturduğum yer yerinde duruyor. Sallanan ve duran şey yalnızca benim. Ve gözlerimi tek bir noktaya diktim. Saatlerce baktım, yaşlanmasını bekledim. Böyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak