Batarya Zayıf

Rastlantı: Bir aklın intiharı ve delirmeme inkârı. (Yüklemsiz Tümce)

Uzun. Uzamış ben görmeyeli. Bakmayalı mı desem? Ve havuz boşmuş, yeni fark ettim. Sadece fark, hepsi bu. Farklı olmasan, olmasın. Tekrarlanıyorum sonra, sıkıldıkça da ufalanıyorum. Bu bana ne kazandırır veya ne kaybettirir, istemedikçe? Uzatmayalım. Aklım, lütfen oynatmayalım.

Düşüyorum, düşüm yok. Düşünüyorum ve üşüyorum. Oysa soğuk değil. Ama karanlık korkutur beni, korku ise üşütür.





Herkes sıcak mı ben soğukken?
Her göğüs kucak mı sana?






Geniş zaman, çok geniş bir zaman, her zamanımı kapsayan zaman. Evvel zaman’ın dışında. İçimde başka bir hava, parçasız bulutsuz. Yüzüne bakılmıyor, bir şey saklanmıyor. Ama o hiçbir şey bilmiyor.

Umut? Unut gitsin, dedim. Uyut, büyütürsün belki çirkin benliğini. Dikkat! Basamakta durmayın, otomatiktir kapı, çarpar dedim. Çarptı kapıyı ve gitti.

5 Nisan 2007 / Perşembe / 18:15

SayınBayan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak