Sonbahar'da saçlarım dökülür

Hiçbir şey olmamış gibi davranarak kimi kandırıyorum ki? : Kendimi.
Tanrım kafein çok güçlü, sanırım ona yeniliyorum. Ağzımda üç harfli, içi boş kelimeler çiğniyorum (nefis), kandırmacalar oynuyorum. Doluyu alıp boşluğu bırakıyorum, bu oyun çok zevkli. Dualarım göğe doğru yükselirken buharlaşıyor galiba, çünkü kimse beni duymuyor. Beynim bir kazan ve taş çorbası (nefis) kaynatıyor sürekli. Midemde kelebekler yerine arılar var. Kurşunlanmış gibiyim, delik deşik bulanıyorum.
Modaya uydurduğum ayağımda Hint kumaşıyla kaplanmış topuklular yok çünkü düşüyorum. Ve yükseklerden düşmek canımı daha çok acıtıyor. Acıtmak... Sen – kafein – ellerimi uyuşturmayı bırak.
Beynim, hadi kalk gidiyoruz.

® Maggie Taylor / Mood lifter. 2001

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak