Your Sassy Girl

Bloğumu açar açmaz (hatta sabah sabah) Kim’in çalması ile birlikte otobüste aklıma gelen bütün komik şeyler bir anda uçuverdi. Hal bu ki o komiklikleri buraya aktaracağım için ne kadar da mutluydum. Ama Teoman Bey’ciğim mutluluk kırıntılarımı uzaklara dalışlara bıraktı. Neyse.
Bunu dün yazmıştım, her gün otobüste bu kadar mutlu olmuyorum. Artık ciddi ciddi insanlara “kulak zarınız patlasın” diye beddua etmeye başladım. İett’ye mail yoluyla ulaşarak onları toptan şikayet etmeyi düşünüyorum, çünkü artık teker teker hepsiyle baş edemiyorum.
Ne? Çok mu dert ediyorum? Belki de siz kafasını koparmak istediklerimden birisinizdir. Size ne?









Son Yediğim: Poğaça (
Top X)
Son İçtiğim: Ayran
Son İzlediğim: My Sassy Girl
Son Dinlediğim: Nesrin Sipahi – İçin için yanıyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimi kendimden çıkarsam sıfır kalmaz

Ay çok pis!

Falı fallanmak